VIP klienti

Už pri prvej návšteve ŠTÚDIA FM sa stávate súčasťou našej rodiny vážených klientov, ktorým odovzdáme Vernostnú kartu. Tá je vystavená na Vaše meno, pretože od prvého využitia našich kaderníckych služieb ste bližšie k získaniu VIP karty. Kým pri šiestej návšteve získavate 10% zľavu na kadernícke služby, pri desiatej návšteve sa už stávate VIP klientom a čerpáte množstvo výhod VIP karty.

Ako držiteľ VIP karty získate:
- 10% zľavu na kadernícke služby okrem predlžovania vlasov
- pri každej návšteve občerstvenie (kávu, čaj, vodu, alebo pohár šampanského)
- k narodeninám darčekový balíček
- k špeciálnym sviatkom malú pozornosť
- neprenosnú kartu, ktorá je len Vaša

VIP klienti

Už pri prvej návšteve ŠTÚDIA FM sa stávate súčasťou našej rodiny vážených klientov, ktorým odovzdáme Vernostnú kartu. Tá je vystavená na Vaše meno, pretože od prvého využitia našich kaderníckych služieb ste bližšie k získaniu VIP karty. Kým pri šiestej návšteve získavate 10% zľavu na kadernícke služby, pri desiatej návšteve sa už stávate VIP klientom a čerpáte množstvo výhod VIP karty.

Ako držiteľ VIP karty získate:
- 10% zľavu na kadernícke služby okrem predlžovania vlasov
- pri každej návšteve občerstvenie (kávu, čaj, vodu, alebo pohár šampanského)
- k narodeninám darčekový balíček
- k špeciálnym sviatkom malú pozornosť
- neprenosnú kartu, ktorá je len Vaša

FAQ

Frequently asked questions (FAQ) or Questions and Answers (Q&A), are listed questions and answers, all supposed to be commonly asked in some context, and pertaining to a particular topic. The format is commonly used on email mailing lists and other online forums, where certain common questions tend to recur.